Melek3675 bizimkinde de uykudan uyandığında veya uzun süre emmediğinde ağızda köpüklü sıvı oluyo, ama geniz burun tıkanıklığı yok. Doktora sormuştum tükürüklerini yutmayı bilmedikleri için biriken sıvı dil hareketleri ile köpürüyo, onu dışarı itiyolarmış. Balgam da varsa onu da köpürtüyolarmış .