Bugün kontrolüm var 40+1 olduk herkesten dua istiyorum hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kızımı kucağıma alım Rabbim hepimizi bir avazda hayırlısıyla kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah Hiçbir belirti yok suni sancı diyecem doktor’a bakalım inşaAllah kabul eder.