Siğil olmasa da hpv taşıyıcılığınız devam eder, siğil sadece bir belirti. Vücudunuzdan tamamen atmanız ise belki birkaç ay belki yıl alır belki atamaz onla yaşarsınız… bence riske atmayın, doktor yakar geçti der yine de bulaş olabilir. Hoc bulaşan bebek sadece hov değil bir sürü başka yan etkiler gösteriyor.