36+4 üm akşam hafif adet ağrısı ve bel ağrısı oldu ama düzenli aralıklarla değil ara ara yalancı sancılarım oluyor zaten. Akşam beş gibi mide yanması başladı aç olduğum halde birşey yiyemedim soda içtim hafifledi. Gecenin bu saatine kadar bel ağrım hafifledi ama geçmedi. Doğum ağrıları belli aralıklarla gelir ama doğumu bu şekilde başlayan var mı, yok yere telaşa kapılmak istemiyorum. Nişan veya su gelmesi yaşamadım.