gktgmom asla büyük konuşmayın. Benim doğumum kolay bebeğim zordu. 3 yaşına girdi her şey o kadar güzeldi ki yemesi, uykusu vs bir gün test yaptım pozitif. Dün 2. Yi doğurdum 😀 ne acı geldi gözüme ne o günler. Allah zaman geçtikçe unutturuyor bence aksi halde hiçbir kadın bu ağrıları yaşamak isteyecek kadar akılsız olamaz diyorum ben. Kardeşte bambaşka kızım başından ayrılmıyor az ağlasa hemen yanımız da bitiyor güzel kızım, güzel kardeşim ağlama diye. Plansız geldi ama bana kalsaymış gelmezmiş, iyi ki de gelmiş kokusu şifa ♥️🌸