Melosum34 Hadi inşallah kızlar dua edin artık öğreneyim 24+2 olduk sabır kalmadı bende yarın bir post açarım belki cinsiyetimizi öğrendik diyeeeee😃😃😃💗💗yatamıyorum heyecandan
Baby_B Melosum34 ay bende 18+5 im Bugun 1 de gidicem insallah ogrenirim Sizde insallah ogrenirsiniz Öncelik saglikli olmalari tabi🥰🥰❤️
Donaldvetomris Melosum34 yaa ben hiç öğrenmek istemiyorum doktora kâğıda yazdırıp zarfa koydurmayi planlıyorum eşim dayanamıyor eğer ikna edebilirsem doğuma yakın açarım zarfı çevrem çok zorlayacak beni farkındayım ama 😁
Melosum34 Elif08_ hepsi farklı bisey dedi biri kordonmus dedi ozelde diğeri kıza benziyor duruşu dedi başka biri bacaklar kapali dedi bu zamana geldik doğuma kadar devam etmez inşallah bu durum 🤣
Melosum34 Deli_hayat55 ay içinize mi doğdu yoksa gece gece 😃bir oğlum var kızım da olsa fena olmazzzz ama karnım sivri ya hep erkek olacak diye yorumluyorum öğlen olsa da gitsem artikkkk🥹🥹
Melosum34 Aeell benimde içimde dört dönüyor heyecanlıyım onu mu hissediyor acaba çıkacak gibi resmen 😃mide yanması sorunu için de gel Bi sarılalım kader ortağım 🫂
Melosum34 Donaldvetomris ay bende eşimle beraber açmak istiyorum zarfı kendisi çalışıyor gelme şansı yok beraber öğrenelim diye ama sabır edebilir miyim akşama kadar oda var 😄😄