Aygn 24 haftaya kadar bu şekilde hissediliyormus daha sonra dönerken falan daha sert hissediliyor bende sadece 1 kere sert hareketini hissettim dahada hiç denk gelemedik birde biz uyurken yada en çok gece yarısı hareketli oluyorlarmis eşim gece geç geldiği için yatma saatimiz gece yarısını buluyor bender en çok o saatlerde hissediyorum