Teşekkür ederim 🌸 normalde hamilelik döneminde bir çok kadında göbek fıtığı çok sık olan ve doğumdan sonra geçen bir durummuş korkmaya gerek yok dedi doktorumuz o yuzden sizinde içiniz rahat olsun 🥰 ama şansıma bendeki fıtıkta içeriye yağ sıkışmış bu yüzden sıkışmış fıtık olarak riskli bir durum oldugunu soylediler mecburen ameliyat olacağım 🤦♀️ sonuc olarak ağır kaldırma, ayakta durma, ıkınma, çok fazla öksürme, kabız assla olma gibi uyarılar ile eve gönderdiler bu durumları yaşarsam ve sonrasında siddetli kusma gibi problemler yasarsam bu fıtığın zehirleme yaptığını gösteriyormuş acilen ameliyata alinmam gerekirmis. Eğer sorun olmazsa sezeryan doğum yaparsam o asamada ikinci bir ameliyat olacağım, normal doğum yaparsam da 40′m cikinca fıtık ameliyatı olacağım suan bu şekilde son durumumuz 🤷♀️