rabia41_ Kızlar bebeğim geçen hafta 2830 du kilosu bu hafta gittim de 2890 olmuştu 1 haftada 60 gram alması norma mı doktorum iyi kilosu çok iri bebek değil dedi ama kafana takıldı size sormak istedim
Aydi rabia41_ 37+6 da doğmuştu kızım fazla diyorlardı 2850dıgdu 2650ye düştü ama inan hiç bi sıkıntısı olmadı hiç bi konuda binlerce kez şükürler olsun sağlıklı olması önemli kiloya fazla takılma bide hemen toparlanıyorlar merak etme
Aydi rabia41_ sağlıkla alır büyütürsün inşallah genetik falan bi çok faktörden olabiliyo bol bol emzirir yetişir stres yapmamaya bak güzel anne