Canım ben orda yaptım ilki benim de riskliydi erken doğum riskim vardı. Çocuğum orada onlar sayesinde yaşıyor diyebilirim birde riskli gebelik için cok gelen var. İçi sonra rahatlayan da çok detay arıyor bakıyorlar ilgili bir hastane eski olmasına takılma. Önemli olan senin sağlığın güvenilir gözün arkada kalmasın. Perinatoloji istersen çapa da Tuğba Sivrikoz öneriyorum en son muayene ücreti 1.300 mü neydi sanırım. Çok iyi bir doktor randevuyu alıp gidiyorsun. Ama sen ilk polikinlik randevu alıp gidersen onlar seni yönlendirirler.