Kızlar selam 2. Gebeliğim ve bebek hareketlerini çok aşağıda hissediyorum, yani yatağa yattığım zaman kasıklarımda o kadar hareket ediyorki güm güm çıkar beni der gibi..yani sanki yolu bulsa atacak kendini dışarı 😁bide gece uyuduktan sonra sabah kalktıgım zaman alttan çok baskı ve ağrı hissediyorum sanki aşağı düşecekmiş gibi bide gün içinde biraz fazla ayakta dursam kendini topluyor karnımı sertleştiriyor hareketlerim kısıtlanıyor. bu normal mi acaba?İlk gebelik deil ama ilk gebeliği mi nasıl geçirdim hatırlamıyorum biraz karışık durum.. Benim gibi yaşayan var mı böyle