Ftmms12 Bugün 6+1 oldum ama pazartesi kan vermeye gittim ve kan sonucumda idrar yolu enfeksiyonu hani bana antibiyotik yazdı ve ben çok dikkat ediyordum aslında bana önereceğiniz birşey var mı
ayse_varol Ftmms12 Canım ne kadar dikkat etsen dahi bazen kendiliğinden oluyor maalesef 🤦♀️ bol bol su içmen gerekiyor bide ilaçlarını iç geçer