Leylis Kizlar şu an 15.2 deyim ve doğumum marta geliyor,2 ci bebeğim ve sezeryanla doğum olacak. Eşimin doğum günü 29 mart hesapliyorum ben 37.3 haftalik olucam o zaman😕siz 37.3 de dogum yaptiniz mi?
Larraa Haftada doğum yapanlar elbette vardır fakat şöyle hesapladım. Siz 15+2 ben ise şu an 19+3 haftalığım. Aramızda tam olarak 4 hafta var. Benim tahmini doğumum ultrasona göre ve uygulamaya göre 17 Mart. Bu durumda sizin de 17-18 Nisan olması lazım. Eğer bebeğin gelişimi önden gitmiyorsa 🌸