Sema37 ilk dogumumda yaptım epidural ile normal doğum sonrasında hiç ağrı cekmedim benim dikişlerim vardı dikiş ağrısını çektim sadece bundan 18 gün önce ikinci dogumumu yaptım epidural yine yapıldı dikisim de yoktu rahim içine dikiş atıldı bana ama herhangi bir ağrı sızı hissetmedim