Firdooo409 Elfinn hayır hiç kullanmadım ilk haftalarda benim hiç bulantım olmadı zaten 😂 don trimester de ilk defa 1 haftadır yaşıyorum ama geçer diye bekliyorum ilaç kullanmaktan da tiksindim o yüzden kullanmamaya çalışıyorum
Betulerdem21 Firdooo409 buzdolabına ufakta olsa bı kaç hazırlık yaptim ama daha temizliğim bitmiş değil. Bı de kardeşim yeni doğum yaptı annem orada benim anca doğuma gelir🫠
Minikprensinannesiiiii Firdooo409 32+4 deyim kıyafetleri yıkadım ütü yapacağım çarşamba günü kontrolüm var kilosu ne kadar oldu bilmiyorum ama aşırı derece de sırtım sol tarafım ağrıyor böbrek kısmı birde idrar yolu enfeksiyonu var sürekli😭
Firdooo409 Minikprensinannesiiiii oyyy benim de sağ sırt tarafım bir arkadaşıma oturmaya bile gidemiyorum oturamıyorum sırtım yüzünden kıvranıp duruyorum