Kızlar hamilelik istiyorum. Reglime 7 gün kaldı ama normalde regli olacağım gün ağrım olur. Benim 10 gün öncesinden kasık ağrılarım başladı ve şuanda uzanırken telefonu ve kollarımı karnımın üstüne koyamıyorum karnımda bir şişlik var. Hamile olupta böyle belirtisi olan oldu mu ?