Merhaba kızlar
Adete bir hafta kala silik test ile hamile olduğumu öğrendim dört yaşında oğlum var
Adetime bir gün kala kan verdim beta değerim 77 çıktı
İki gün sonra 80 oldu
Daha sonra kadın doğuma randevu aldım tekrar kan verdim değerim 165 olmuştu tam sevinmeye başladım derken iki gün sonra 155e düştü Şu an kimyasal mı dış gebelik mi bunu bilmiyorum kadın doğumdaki doktor yükselebilir de dedi kimyasal da olabilir dedi Dış da olabilir dedi çok ikilemde bıraktı beni düşünmekten çok yoruldum asla kanamam olmuyor Ve adetim sekiz gün geçti şu an kimyasal gebelik geçirip de kanaması olanlar kaç gün sonra kanama yaşadı yazabilir mi veya başına böyle bir olay gelen var mı bu değer tekrar yükselir mi?
Karnımda çok ağrı ve sancı oluyor geceleri
Birde göğüs ağrısı var