Nurgngrms bana da umreden geldi 39. haftadayım ve sancılarımın başlamasını bekliyorum suya koymak için. Getiren teyzem bilgisine çok güvenirim, nasıl kullanacağımı anlattı aynen yazıyorum. Doğuma giderken geniş bi kaba (ot açılacağı için) koy üzerine 3 kere Elemneşrah suresini oku, annen ya da başka biri de yapabilir. Suyu kesinlikle içilmeyecek böyle bir şey yokmuş. Doğum gerçekleştikten sonra da ot sudan çıkarılmalı ot kapandıkça rahmin toparlanırmış.