Melosum34 Sezaryen olacağım için 99 diyoruz kızlar heves ettim hevesimi kırmayın sakın bu anı bekliyordum 🤣yarın kontrolümuz var ben şimdi kaç aylık olmuş oluyorum 24+2 haftalık 🥹
Miniklerinannesiyim Melosum34 maşallah maşallah benimde son 99 du ne ara son 49 kaldı bilmyorum 🤣 bende sezeryan olucam inşallah 38+5te alıyorlarmış zaman hiç gecmiyor diyorum ama 7 ayı geride bıraktık bile
Vldnshn1 Melosum34 Aaa haftamız gününe kadar aynı 🥹 cinsiyeti ne bebeğin sağlıkla kucağınıza alın inşallah ve bir de şu ay hesabına gelince bende bir türlü yapamıyorum her site başka bir şey diyor…
Elfelf475 Melosum34 ben de bugün 24+2 haftalık oldum. İlki normaldi normal olur diye bekliyoruz ama bizim de 100 güne gelir bence. İlki de hemen doğmuştu 😅
Melosum34 Kızlar az kalmış falan diyin de moral olsun🤣çok sıkıldım hamilelikte bebisim doğsun istiyorum artikkkk
M4242 Melosum34 Amin kuzum inşAllah 🥰darısı şeninde başına zaman çabuk geçiyor inanki ne ara bitti diyeceksin ☺️
Miniklerinannesiyim Melosum34 benimde ikinci devlet hastahanesi 38+5te alıyormuş 12.12 2024 olacak ama ben pazartesi gününe getirmeye calışıcam eşimin evde olma süresi daha da uzasın diye kabul ederlerse 38+3de alın dicem yada 39+3 te
Melosum34 M4242 oğlumda sancim varmış gibi yapıp doğum yapmıştım sezaryen ile 37 haftalikken halbuki yemegimi yiyip tv izliyordum bir an bunalti geldi kalktim gittim ozel oldugu jcin hastane pek diretmedi hazirlan yemek yemissin iki saate alcaz dediler 😂😂
Melosum34 Linadfne bugün yine gittim öğrenemedim maalesef saklıyor doğumda öğrenmeye karar verdim artık supriz olsun
Melosum34 Vldnshn1 cinsiyet için bugün gittim ama yine göstermedi doğumda öğreneceğim supriz olsun artik😃