Kızlar benim minik ultrasonda önde gidiyor şimdilik ama uygulamaya göre bugün 1.trimester bitti çok şükür bu süreçte neler yaşadım bir ben bir Allah bilir mutlu ve mümkünse bulantısız ağrısız sızısız enerjik bir 2.trimester diliyorum kendime daha 1.trimesterda olupta bulantılarla boğuşanlarada Allah kurtarsın diyorum 😅❤️