Deli_hayat55 Merhabalar bebegım 8 aylık emziriyorum 3 aylık ıgne kulananlar korunma ıgnesı devlet hastanesi ucretsız kendilerimı veriyorlar ıgneyı yoksa eczaneden ben mı alıp ıgne yapacak hemısre kılo aldırır mı kulananlar bilgi cerın ucretı ne kadar…
Nananan Deli_hayat55 bende kullandim eczaneden kendim alip sağlık ocağında yaptırıyordum kilo artışı adet düzensizliği yapmadı
benimcanimoglumm Deli_hayat55 benden size tavsiye asla yaptirmayin 9 aydir tek bir damla bile adet gormedim 3 aydir 3 farkli dr gttim cok sukur bi tanesi sorunu cozdu rahim duvarimi 3 m olacak kadar inceltmis igne tedavi basladi hemen bekliyorum ins ise yarayacak
Lina34 Deli_hayat55 kendiniz alıp sağlık ocağında vurabilirsiniz beni korudu yani adeti tamamen kesio iğneyi kullandığınız sürece
Lina34 Deli_hayat55 adetini kestiği için siskinligik oldu kronik astım hastası olduğum için daraldim 7 ayın sonunda söktürücü ilaç alıp kullandm adet oldum 1 defa tek vurdurmustum igneyi
happyprincess_06 Deli_hayat55 hap en guvenlisi ben 6 yıldır hapla korundum kilo artışı vs hiç bişi olmadi adetimi düzenledi 7.yila girerken biraktim cocuk dusundgmz icin hemen hamile kaldım doktor tavsiyesiydi zaten
benimcanimoglumm Deli_hayat55 bende mecbur kaldim sizin gbi 3 tane oglum var 4. Bünyem kaldrmaz esimede guvenmiyorum ama cok pisman oldum
happyprincess_06 Deli_hayat55 emzirme surecinde kullanılır mi bilmiyorum bi doktora sorun isterseniz ben yasmin 21li olan kullandim