Ecemesen Merhaba kızlar grip oldum başım felaket ağrıyo halsizlikte var ilaç içemiyorum bebeğim de etkilenirmi benim hasta olmamdan doğal yollarla nasıl atlatabilirim bu hastalığı
Nurcikeles Ecemesen 15+4 ten selam şuan hastalıktan ölüyorum hastaneden yeni geldik ve hiç bişey yapmadılar kendi kendine geçmesini bekle dediler 🥹
Baharctn Ecemesen bende yirmi beş haftaligim bu aralar baş ağrısı burun yanması ve halsizlik var üzerimde bol sıvı tüketmeye özen gösteriyorum siz de öyle yapın bence geçmiş olsum🌹
Ecemesen Nurcikeles Gecmıs olsun sizede bende sağlık ocağındakı doktorumu arayıp sordum ilaç içemezsin meyve bol su dedi sadece 😔
Ecemesen Baharctn öyle baslıyo grip belirtileri bendede öyle basladı baş ağrısı boğaz yanması sonra burun akıntısı hapşırma olarak devam ediyor sizede çok gecmıs olsun 🙏😔 su içiyorum bol bol teşekkür ederim
Baharctn Ecemesen rica ederim ne demek zor oluyor gerçekten ben ilk gebeligimde nezle olduğum için düşük yapmıştım gebe olduğunu bilmiyordum henüz serum taktirmistime bunyemde zayıf olduğunu için düşük yapmıştım bol bol bol sıvı tüketin lütfen