YUNUS_MICANS Merhaba arkadaşlar 40+2 olduk kizcemin gelmeye niyeti yok sorum şu doktorum 41 de gelmesse biz dogurtturuz dedi.yakin zamanda Ankara Bilkent şehir hastesinde doğum yapan annemiz varmı böyle olup ne yaptılar yardımcı olur musunuz?
Mlsaa99 Ankarada oturmuyorum ama gelmezse biz dogurturuz demesi sezeryan demeye calismis YUNUS_MICANS
Semanurr0 YUNUS_MICANS Suni sancı veriyorlar yada fitil ile doğum başlatıliyor sezeryan değil yani Bilkentte doğum yaptım 40+3 de bebek hareketleri azalması ile yatış yapıldı nst de sancı ve 2 cm açılma çıktı suni sancı verilip doğum başladı
CansuAbinik YUNUS_MICANS önce çatı muayenesi ile nişanınızı alıp daha sonra suni sancı ile doğum yaptırıyorlar ☺️
YUNUS_MICANS Mlsaa99 devlet çok zorda kalmadıkça sezeryana almıyor direk genelde suni sancı veriyorlar
YUNUS_MICANS Semanurr0 direk sezeryan almıyorlar onu biliyorumda başka nasıl birşey yaptılar acaba diye bu durumu yaşayan annelerimden bilgi almak istedim.
Semanurr0 YUNUS_MICANS Fitil veriyorlarmis canım bende sormuştum öyle demişlerdi doğumu tetikliyorlar çatı muayenesi vs yapıp sonrasında suni veriyorlar işte ben suni ile Bilkentte yaptım sağlıklı doğumlarin olsun 🌸