Selaam kızlar,34. Haftamdayım bugün nst ye girdim her şey yolunda dr normal doğum mu istiyosun dedi bende gidişat neyi gösterirse dedim yürüyüş yapmamı önerdi her gün en az yarım saat daha sonra 45-50 dk. Sizin başka önerileriniz var mı,teşekkürler 🤍