Kızlar hastane çantası hazırlıyorum Hemşireye bebis için verileceklere yeni doğan takım koydum bide iç zıbın olarak kısa kollmu koyayım uzun kollu zibin mi koymalıyım? Yani icine bir kat daha giydirirler mi kısa kollu uzun kollu arasinda kaldim .Doğum aralık başı