HaticEc15 Hayrlı geceler hanımlar 2 gündür karnımda ve karnımın altında ağrılar oluyo oturamiyorum bile nerdeyse 30 haftalık hamileyim normal mi bu 3 hamileliğim ama sanki ilk hamilelik gibi yasamadigim şeyleri yaşıyorum 😊🤭