Kızlar merhaba
Suan 19 haftalık hamileyim. 12. Haftalıkken şiddetli bi şekilde kanamam oldu. Bebek iyiydi. 4 gün sonra tekrar oldu. Bebek yine çok şükür iyiydi. Cumartesi günü tekrar kanamam oldu çok şükür yavrum iyi ama hala kanamam var bi kahve rengi sonrasında yine kan var doktor net bir şey söylemedi yani bu sebepten oluyor demedi genelde hamilelikte damar çatlaması oluyor dedi. Endişeleniyorum benim gibi yaşayıp doğum yapan var mı ?