Dce Geceleri ellerimde uyuşma oluyor bazen uykumdan bile uyanıyorum aynı durumu yaşayan var mı aranızda
minikbebegim06 Dce benimde aynı şekilde doktoruma sordum bugün ortopedi ya da nöroloji bir görsün dedi bence doktorunuza bilgi verin yönlendirsin
twn_babymom Dce benimde oluyor doktorum çok fazla meyve tüketme dedi gün içinde bir porsiyon meyve ancak geç saatte yeme demişti çok ağrılı uyuşma oluyor bende uykumdan uyanıyorum
poyrazmom_ Dce ilk defa bu gece yaşadım uyuşma değil ama şiddetli el bilek ağrısı nasıl geçer bilmiyorum magnezyum kullanıyorum 😢
Sevvaltzn Benimde zaman zaman oluyordu 20.haftalarda özellikle şuan 34.haftamdayım yakın zamanda sabah uyandığım zaman parmaklarım acıyordu hareket ettirdikçe düzeliyordu son zamanlara doğru oda azalmaya başladı.
Dce @“beyzairmak” Bu hafta randevum var soracağım doktoruma internetten baktım karpal tünel sendromu diye bir şey çıkıyor hamilelikte olabiliyormuş umarım kötü bir şey değildir teşekkür ederim
twn_babymom poyrazmom_ dr bana çok fazla meyve yememem gerektiğini söylemişti tabi hamur işi tuzlu vs