ibuse geçen perşembe bende öyleydim sezeryan oldum sizin gibi bir post açtım valla korku geçmiyor başara çıkılmıyor ben ameliyathanede doktor iğneyi yapmaya çalışınca bırakın beni demeye başladım korkudan genel istiyordum zaten çok korkuyordum ameliyattan ben genel istiyorum demeden doktorum genel önerdi ama bu sefer bebeğime geçecek diye anestezi ben istemedim ameliyat ekibi çok iyiydi beni rahatlatmak için ellerinden geleni yaptılar bir tane asistan kız vardı o bana sarıldı konuştu o şekilde yaptılar iğneyi sonrası ufak bir nabzım yükseldi zaten panik atağım vardı normalde ama bitti yani 10-15dk sonra kızım doğdu ve ben bütün korkularımı unuttum tek korkum kızımın iyi olmamasıydı Allah’a şükür gayet iyiydi zaten kızımın kordonu kesildi hemen bana ilaç yaptılar sakinleştirici tarzı doktor da muayene etti kızımı iyi dedi ben 10dk filan bir uyudum o arada dikiş atılırken uyandım yeniden tavsiyem sondaydı anesteziden sonra taktırın ben öyle yaptım özellikle istedim bunu izin vermedim takmaya geldiklerinde sezeryan sonrası yürümekten asla korkmayın canınız acıyacak ama ne kadar hareket ederseniz o kadar hızlı geçicek asla bebeğe geçer diye düşünmeyin bütün ağrı kesicileri alın ilk yürümede yere bakmayın sakın ve bayılmaktan korkmayın ben bayıldım sadece bayılıcağınızı söyleyin yanınızdakilere zaten anlıyorsunuz öyle birşey olursa yani şunu yapın korkmazsınız diyemem o masaya yatana kadar korku geçmiycek sonuçta konu canınız bebeğiniz içinizden çıkana kadar kendi canınız 1. Sırada oluyor o çıktığı anda onun canı 1. Sırada oluyor o zaman bütün korkunuz geçecek bu süreçte bolca bebeğinize kavuşmayı düşünün umarım çok kolay geçer doğumunuz