Gamzeomer Merhaba hanımlar 7+3 deyim kanamam var ver bebeğimin kalp atışları çok yavaş duyuldu yarın kontrolüm var çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı aranızda
Nessee34 Bende 6+4 de gıttıgımde kalp atışının duzensız olduğunu soyledı doktor oradan çıkıp başka hastaneye gıttım bakıldı gayette normaldı bazen ultrason cıhazından kaynaklı olabılır