dml33 ufak tefek başladık sayılır zıbındır tulumdur kıyafet olarak gördüğümü alıyorum onun haricinde annane babanne son gaz yelek battaniye örüyorlar onlarsız olmayacakmış gibi sanki 😄 ama mobilya olarak falan daha bakmadım biz şehir dışındayız eşimin işinden dolayı kararsız kaldım alıp almama konusunda aslında oda takımı değil tek beşik falan mı alsam diyorum sonra ilk çocuk heves ediyorum çok kararsızım sorma 😊 siz aldınız mı