rosatue Cey1 Anomali riskini düşürüyor veya düşük seviyelileri önlüyor diyorlar, böylece elimiz kolumuz bağlanıyor. Ben de kendi folat değeri yüksek olan insanlar için kullanımı şart mı merak ediyorum.
AnayimBenAna_ Cey1 doktorların bütün gebelere şartsız verdiği folik asiti şimdi burda biri şart değil dese kullanmayacak mısınız 🤭
Nurcanyokus6 Cey1 bence şart hatta planlı gebelklerde bir kacay oncekullanilmasi tavsiye ediliyor benim gebeliğim pilanli olmasına rağmen kullanmadım öncesinde ama kullannacam mutlaka sizde kullanın bence