Ayseygtt12 cok da net konusmak istemem ama 2 dogumumda da kasılmadan cok belime vuran, uyutmayan, dinlenmeyle geçmeyen, dk tutmasam bile düzenli geldiğini anladığım sancılarla başlamıştı. Yani bebegin hareketleridir diye düşünüyorum. Siz yatın dinlenin zaten dogum sancısı uyandırır :)