Merhaba hanımlar, 23 Ağustosda doğum yaptım ama hala kanamam kesilmedi diye iki gün önce dr a gittim rahim içinde parcalar kaldığını bunları temizlemeleri gerektiğini once ilac sonra olmazsa kürtaj yapacaklarını rahmi temizleyeceklerini soyledi. İlac olarak Metiler diye bir ilac verdi günde 3 tane 5 gün boyunca ic dedi. Emziriyorum bebeğime etki edecek diye cok korkuyorum ve ilaci ictikten 1 saat sonra halsizlik mide bulantısı baş dönmesi kulak çınlaması gibi belirtiler yasiyorum. Daha önce böyle bir durumla karşılaşan var mi ?