Merhaba güzel anneler, gebelikte Apandisit teşhisi konuldu mu size hiç? Ben şuan 29 haftalık gebeyim ve sağ yan ağrısından kıvranıyorum resmen bugün kadın doğum doktoruma gittim bebekle ilgili değilmiş bebek gayet sağlıklı dedi. Nst ye de bağladı orda da bi sancı çıkmadı. Genel cerrahiye yönlendirdi ve o da apandisit şüphesi yüksek diyerek ultrason istedi. Ultrasonda tam görünmeyince 2 kere MR a aldılar beni ve MR da da bebek oraya baskı yapıp önünü kapattığı için tam göremediler. Kanda enfeksiyon değerlerim yüksek apandisiti işaret ediyor. Muayene bulgularımda aynı şekilde. Apandisitin bulunduğu yerde inflamasyon gelişmiş ama oranın olup olmadığını tam anlayamadılar. Yarın sabahtan tekrar kanda ki enfeksiyon düzeyine bakılacak eğer artıyorsa ameliyat olabilirsin dedi. Bu şekilde başına gelen oldu mu hiç? Ameliyatsız ilaçla düzelen filan…. Veya hamileyken ameliyat olan. Tecrübelerinize ihtiyacım var…..