Sev98 İyi akşamlar, 15+4 günlük hamileyim ara-sıra göbeğimin alt hissesinde sertlik oluyor. Serklajlıyım 1 haftadır, bunun için korkuyorum :( Ama ağrı, sancı, kanama ve.s yok. Böyle birşey yaşadınızmı? Neden böyle oluyor acaba
Bebekmert Sev98 bende 15+3 teyim. Benimde öyle oluyor taş gibi oluyor hatta bazen gaz sancısı gibi agrimda oluyor rahim buyudugu için sanırım