Oğlum 3 yaşında. 1 yıldır tuvalet eğitimi var gündüz sorunumuz yok ama her gece altına yapıyo. Her gün çarşaf yıkamak yoruyo artık. Gece uyandırıp tuvalete götrmeyi denediğimde ağlama krizlerine giriyo. Bende o uyuduktan sonra bez takıyorum 2 gündür ama hata mı yapıyorm acaba.Uyutmadan yaptryorm bi şekilde çişini falan ama yinede kaçırıyor işte napmalıym bilmiyorum tecribeleriniz vardır mutlaka 🙏🏻