Esra5151 Eceeeeemmm biz 5 aylık olunca ismini netlestirdik Yağız efe koyduk gercekten erkek bebege isim bulması çok zormuş
Eceeeeemmm Eboz Tontonunannesi Nutella- BabyAta Esra5151 Alyask Beyzanur_1919 1-Anıl Ahlas 2-Anıl Alp nasıl sizce
HuzurDenizim Hem fikir vermiş olayım hem sizede fikir sormuş olayım , bizim bebiside erkeğe benzetti doktor birdahaki kontrolde netleşecek İsim olarak Kerem hoşuma gidiyor Birde Deniz Uras Nasıl sizce
Eceeeeemmm HuzurDenizim keremi çok beğeniyorum ben ama görümcemin oğlunu. Adı olduğu için koyamıyorum😅