Kubrak1993 Merhaba hanımlar ben ilk sezeryan doğum yaptım 2 yıl geçti şuan normal düşünüyorum yapan varmı normal doğum nasıl kolay doğum yapabilirim
myangelson Kubrak1993 bir doktorun aciklamasinda en az 3 sene istiyoruz 5 sene en ideali diyordu doktorunuz ile hiç görüştünüz mü onay verdi mi bu duruma
Aylaa123 Kubrak1993 2 yıl az bi süre bence doktorunuzla konusmasınız en doğrusu riskleri var çünkü rahimde yırtılmalara sebeb olursa anne ve bebeğin hayatı tehkikeye giriyor
Tugba_turk46 Kubrak1993 sezeryandan sonra normal için 2 sene çok az çünkü zaten iç dikişlerin iyileşmesi 1 senedende uzun sürüyor bazı doktorlar o riski hiç almak istemiyor şahsen benimde ilkim sezeryan şimdi tekrar hamileyim araları 5 sene olacak ben ona rağmen hiç cesaret edemiyorum korkuyorum
Kubrak1993 myangelson e az 2 yıl olabilir sezeryan sonrası normal için doktprumda olabilir dedi tabi bebeğede bağlı
myangelson Kubrak1993 bilemiyorum benim duyduklarım hep bu şekilde yazanlar da genelde benim gibi yazmışlar zaten, ben riske atamazdim hiç baya riskli bir durum çünkü
ikibaloglanannesi Benim doktorum arasında 4-5 yıl olmalı demişti. Şu an ikinciye hamileyim aralarında tam 26 ay olacak ama sezeryan olacağım riske giremem çünkü.
Ruhummavi Sezaryen sonrası 5 yıl geçmeli diye biliyorum buna ek olarak eğer karın kaslarınızı geliştirdiysenizde normal doğum ihtimali var ama baya kaşların gelişmiş olması gerekiyor yoksa gerekli itimi yapamıyorsunuz.