yeni_anne2 Kızlar detaylıya giricez bir kac güne bebegime dua eder misiniz biraz tedirginim hani nasıl olucak diye kafama taktim galiba umarım bısey çıkmaz inşallah saglıklı sıhhatlidir🤲 hayırlı haberler alirizzz şimdiden herkesten Allah razı olsun 🥺🤲
myangelson yeni_anne2 ben de pazartesi gireceğim. Rabbim güzel şeyler duymayı nasip etsin 🤲🏻 hem bebegimizde hem bizde hiç sorun çıkmasın çok güzel devam etsin inşallah 🤲🏻 sağlıkla ve zamanında kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🧡
ozgmom yeni_anne2 Allah hayırlı güzel haberler almanı nasip etsin inşallah ☺️ Benimde 2 hafta sonra randevum var bende çok heyecanlı ve stresliyim inşallah sonuçlarımız güzel gelir🤲🏻
Fatmaacylnn yeni_anne2 hiç tedirgin olmayın siz iyi olursanız bebeğiniz de iyi olur gayet güzel geçer inşallah beniim hamileliğim çok zor geçmesine rağmen hala antibiyotik kullanmama rağmen hiç bi sıkıntı çıkmadı gayet sağlıklı güzel gelişimi olan Bi bebiş iyi düşünün ki iyi olsun 🥰
yeni_anne2 ozgmom aminn inşallah canım cümlemizin inşallah saglıkla gelsinler çok teşekkür Allah razı olsun 🤲🤲
Kocbuse65 yeni_anne2 kim hayırlı güzel haberler bekliyorsa rabbim nasip etsin inşallah kızlar iyi düşünün iyi olsun 🥰🙏🏻
Tazeanneveminikleri yeni_anne2 Rabbim o odadan gülen bir yüzle ayrılmayı nasip etsin canım benim. Cümlemize de inşallah. Benim de kaşımın sonuna doğru ama şimdiden stresi var. İkili tarama sıkıntılı çıkmıştı Fetal DNA temiz çıktı ama insanda o tedirginlik kalıyor 🥹 tüm annelere güzel haberler olsun inşallah
yeni_anne2 Tazeanneveminikleri aminn inşallah cümlemizin inşallah saglıkla gelsinler çok teşekkürler 🤲