Bessteeeee yaptırmayan çıkacağını zannetmiyorum, doğar doğmaz hastanede ilk dozunu, 1. ayında da sağlık ocağında ikinci dozunu yaptırdım ben. Bu gün de bebeğim tam iki aylık oldu verem, karma aşıları vardı yapıldı. Rota, menenjit gibi özel aşıları da zamanları geldikçe yaptiracağım.