Canım bende 11. Günümde test yapmıştım pozitif çıktı 13. Günde tekrarladım tekrar pozitif çıktı kan verdim 229 çıkmıştı şu an 9 haftalık hamileyim. Senin de iğnenin etkisinin geçtiğini ve gerçek pozitif olduğunu düşünüyorum inşallah öyledir kan vermelisin bence