Bus kola bi makine takıyorlar en ufak bir sizi hissettiğinde ona basıyorsun ağrı kesici gönderiyor vücuduna neredeyse ben ağrı hiç yaşamadım 2.cigun ayağa kalkıp düş aldım 3. Gün özgürdüm... ama acaba o makinadan var mi sizde? Hayırlı uğurlu olsun canım şimdiden hiç korkma çok çabuk iyileriylesin kendini sıkma yeter. Herkesin vücudu farklıdır kimi berbat geçiriyor kimide harika bunu unutma olumsuzlukları sil at kafandan