isimsizdir Kizlar sormak istediğim şey isim olarak emir yiğit düşünüyorum ama Emirhan da güzel Acaba Emirhan Yiğit mi Emir Yiğit mi Hangisi daha güzel bide ilerde niye Emirhan Yiğit koydun der mi oğlum acaba zmnla eskir mi Emirhan ismi
isimsizdir Barabar ben emir ismini Seviyorum emir olsun dedim eşimde yiğit olsun dedi ama emir ismini sevmiyor acaba Emirhan koysam ağır mi olur yoksa ilerde niye emir değilde Emirhan koydun gibi şeylerde duymak istemiyorum