Anacsevgidolumelek
Selam kizlar ben 12 haftalik bla bla :) bugun ikinci konu acisim da girislerim hep ayni :) neyse gelelim konuya aklima takildi. Ayni durumda olanlar vardir belki yardimci olursalar cok sevinirim 🙏 ben 5.haftamda kan testlerimi yaptirdigimda sekerim sinirda cikti doktorum cok hizli kilo almamaya calisacaksin hatta bu 3 ay almazsan daha iyi olur dedi. Gelelim asil soruma. Ben tatli seyleri tuketen biriyim abartmiyorum tabi meyvemi bile aksama birakmam gunduz saatlerinde yerim onun disinda ufak tefek biskuvi olsun gofret falan olsun haftada bir ya da 2 kez olur onu da yerken aklima binbir turlu senaryo geliyor ya bebegime zarar veriyosam diye. Sekerimin sinirda olmasi demek benim hic seker tuketmemem anlamina mi geliyor ? Beni aydinlatir misiniz acep?