Kur kanaman yoksa korkma canım ama bir damla bile gelirse doktora git 🙂 kasık ağrıları cok oluyor benim de sağ tarafım aşırı ağrıyordu sızlıyordu ama benim kanamam olmustu 2 gün. İlaç kullandım 😊 simdi iyiyim. Bol bol uzanın, suyunuzu ihmal etmeyin. Magnezyum da öneriyor doktorlar onuda kullandım. Muz ve ceviz tüketimi azaltıyormuş ağrıları öyle de diyorlar