Rabiya2422 24+4 deyim kızlar bebeğimin suyu fazla dediler çok şeker ve karbonhidrat yükettim sanırm ondan bilgisi olan varmı
Umay-12345 Şekerden şüpheleniyorlar benimde 32 haftada su fazla gelişimi 3 hafta önde dedi 1 hafta şekeri takibi istedi açlık tokluk yüklemem normaldi benim siz yükleme yaptınız mı