Bebegimcanimm allah canım bence ofm git orda Pınar hanım var çok iyi doktormuş, ben en baştan gitmek istedim ona ama fiyatlar yüksek diye gitmedim, şuan medstara gidiyorum müjde hanıma o da iyi ama daha pahalı medstar, artık değiştirmeye de çekiniyorum bu benim 3 ÇÜ doktorum çünkü