poyrazin_annesi28 almamız gereken tüm vitamin ve mineralleri içeren hap. Ve bahsedilen decavit dediğimiz hapta multivitamin ve sağlık ocağı yazıyor devlet karşılıyor. Ama kendi adıma söyleyeyim son aldığım balık yağı hapımın içinde bu vitaminler var diye bende decaviti bıraktım. Bu arada balık yağı da başlarda kullanılmıyor zaten. Kaçınca haftada başladığımı hatırlamıyorum ben şu an 36+4teyim hala kullanıyorum.
Genel olarak hamilelik sonuna kadar demir, balık yağı, multivitamin ve hatta kramp kasılmanız varsa magnezyum kullanılıyor.
Hatta doğumdan sonra bir yada 2 aydı emin değilim demir ilacını kullanmaya devam ediyoruz.
- Doğumum olacak. Allah hepimize yardım etsin sağlıkla kucaklarımıza alalım evlatlarımızı 🤲🏻🫶