Allah Allah, bende geçen sene kürtaj oldum 1 hafta sonra kontrole gittim Rahime zarar vermemek için kazımadık parça kalmış dediler hap verdiler hergün 1 saat koş hızlı yürü hareket yap düşmesi için dediler 1 hafta sonra gittim yine düşmemiş tekrar hap verildi aynı şekilde, yine düşmeyince hemen aynı gün vakumla çektiler. Yani kazıma falan yapılmadı, yapışma olayını anlayamadım ama umarım Rahime zarar vermez 🙏 1 sene sonra hamile kalabildim, öncesinde tutmadı.